Thursday 6 October 2011

#Malu

Comel pulak kucing ni !


Assalamualaikum and Selamat Sejahtera! Jam menunjukkan waktu sekarang ni tepat pukul 2 pagi. Time-time macam ni, mesti ramai yang dah tidur, and mesti ramai jugak yang online tak habis-habis. Hehe. Aku la tu. Entry kali ni, aku nak cerita pasal malu. Apa itu malu? Hohoho. Korang ade sifat malu tak? Betul ke ada? Hehe. Kalau korang perasanlah, zaman sekarang ni, kita dapat dengar dan nmpak  bnyak masaalah, rosaknya akhlak. Tak kisah lah, anak muda ke, orang tua ke, same je.. -.-

Aku rasa semua orang tahu, yang sifat malu ni separuh drpd iman and aku rasa ramai yang tahu sifat malu ni sangat penting dalam setiap muslim. Kita ni, berada di akhir zaman. Tak takut ke? Sedar-sedarla. Tak cukup ke dengan apa yang Allah dh turunkan? Sampai bile kita nak teruskan hidup kita yg jahil ni. Teknologi sekarang ni dh cukup utk seseorng tu cari and pelajari pelbagai ilmu islam.

Hehhee. Untuk siapa-siapa yang ada Facebook, status tu elok-elok lah sikit. Segala status anda semua orang boleh baca. Jangan la, maki hamun. Cikgu-cikgu, orang tua pun banyak dalam Fb sekarang ni.. Malu la sikit. Jangan marah ye. Saya cuma ingatkan aje. Hehehe. Oh, bila saya bercakap tentang agama, belum tentu saya ni ustazah. Saya cuma nak menyampaikan ilmu dan maklumat sahaja. Hehe. Good Nite and Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment