Friday 4 November 2011

#BERJIMBA

Assalamualaikum and Holla! Hehehe. Disebabkan bosan yang teramat sangat aku pun merancang nak ajak Fqah, keluar "makan angin".Ingat nak pergi 2 orng je, sbb aku rasa yang lain mesti busy. Yelah, mana taknya, kalau nak ajak keluar mesti kene set time dari bulan 1. Hahahahaha! Jangan terasa U OLSS . Tapi memang hakikat kan? Ngeh ngeh.  Lepas tu Fqah cakap nak ajak Dyh, haa, ok la tu.. Sebab aku ingat kan Dyh jaga anak buah dia. Untung la kan dah ada anak buah yang betul-betul buah punya! Hahahahaha!


Tapi yang aku tak sangkanya, Aida buleh pulok ikut same! Ni menjadi perkara yang LUAR BIASA ni! Hahahha. Yelah, sebab Aida memang selalu busy sbb kene jaga anak buah jugak. Haaa, Untung lagi! Semua dah merasa dah haa, ada anak buah yang betul-betul buah!! Jelous tau ! Hmm. Sabtu Ahad je dia boleh spend time dengan kiteoraang. Jadi, aku mcm terkejut la. Hahahha. Susah doh nak keluar ngn Aida. Macam artis ! Huhuhuh. So, kiteorang gerak naik kereta pakcik Yafizam . Hehehhe. Time kasih pakcik.

*Terkezut tau !

Sampai sana, terus main Bowling. Kiteorang main 3 game. Sebab ada promotion smpai pukul 2Sebenarnya aku tak pandai main, tapi main jelah. Asalkan dapat jatuhkan semua pin bowling tu. Huahuaha. Dalam tak pandai main aku, menang jugak dapat nombor satu untuk first round lah. Yelah, lawan dengan orang yang tak pandai main jugak. Memang la menang. Hahahhaha. Tapi untuk second round Dyh kalahkan aku. Hua! Nasib je tu Dyh. Yelah mana tak menang. Dah engkorang masukkan aku punya bola kat dalam longkang masa turn aku mmg la. Saje je kan! Hahahhaha.

Dah puas main bowling, pegi makan jap dekat McD. Jumpe pulak, senior sekolah menengah. Hahahaha. Mcm nak tegur. Tapi aku rasa baik tak payah lah sebab aku tak pernah tegur dia pun dulu time kat sekolah. Hahahaha. Sekadar melemparkan senyuman dah cukup dah. Tak payah nak lebih-lebih. Karang, kata aku menggatal pulok. Lepas kenyang, tak puas lagi nak berjimba, masuk balik Ole-Ole tu. Pergi Kareoke pulak kat atas. Nyanyi 30 lagu! Hambik kau, nyanyilah sampai anak tekak kau tercabut. Oklah tu, sekali sekala berjimba cam gini. Huhuhu.

Siapa yang tak dapat ikut, mintak maaf ler. Ambe, tak plan pung bende ni. Lagi pung, 11 ngn 13 pung ade 'event' lagi dengan korang. Hehehhe. Tak sabar ! Memang puas lah hari ni. Daripada aku duduk rumah sorang-sorang baik aku keluar..Time kasih la kat Fqah , Dyh and Aida sbb sudi temankan ambe keluar harini, oh tak lupa jugak kat pakcik Yafizam , bapa kepada Aida, sebab sudi tumpangkan kiteorang . Hehehhe.


*Thank Youuuuuuuuuu! 

2 comments:

  1. wah2. baru kau tahu aku artis ke nokk? pity u. haha. kemain lg famaous bapak aku cmnih. haha.

    ReplyDelete
  2. Hahaha. Mestilah fofuler . Nama bapak kau msuk dalam blog aku nyah. ahhha.

    ReplyDelete