Thursday 17 May 2012

Sampai bila bila aku (Isi tempat kosong)

"Suatu ketika dahulu..."

Assalamualaikum . Its  been 2 years i left the school. Waaa. Dah jadi student UiTM sekrang. Alhamdulillah. Hehe.Tapi entah macam mana, tiba-tiba aku teringat pada kisah lama . Kisah aku masa kanak kanak dulu. Haha. Kita pernah jadi kawan dari form 4 untill form 5, tapi tiba-tiba persahabatan kita terputus seblom menjelang SPM hnya kerana seorang lelaki. Aku tak tahu sama ada kau baca entry ni atau tidak, tapi aku nak kau tahu, aku dah lama maafkan kau.

Yang lepas biarkan dia pergi. Semua orang tak perfect . Lagi pon tu semua benda kecik. Memang aku dah lama dah maafkan sejak yang kau beria-ia mintak maaf mse nak SPM haritu. Haha. Then kita kawan balik dekat FB, tapi dgn kata-kata adik aku aku dekat wall aku , kau ambil terlalu serious and then kau delete aku tros. Aku add kau tapi kau x approve, aku sakit hati then aku block kau balik. HAHAHAHAHAHA! Seriously  it is sooooo kebudak-budakan!

Baru-baru ni aku dah unblocked kau. Hehehe, sebab aku tak tahulah betul ke tidak kan cerita ni. Zakwan bagitau yang dia Call kau , and secara tak sengaja korang ada cerita pasal aku . Heh. Yeke? Zakwan kata kau nak add aku. So aku pn tnggu , tapi tak ada pun and then satu hari ni aku nak add kau balik, tapi aku x dapat jmpe page kau. Oh kau dah blocked aku wei? Hahhahahahaha. Sampai bila nak habis masalah ni? Sampai bila-bila mmg x kan habis rasanya. Hoho. Kalau dulu kau kata EGO aku kuat, tapi sbnrye kau lagi EGO.

Aku dah maafkan kau EA. Tapi SAMPAI BILA BILA AKU takkan lupekan apa yang kau dah buat dekat aku. Aku tak boleh lupa apa yang abang kau maki kat kawan-kawan aku. Ye lah, bagus lah . Untung dapat abang mcm tu. Sangat percaya dengan kata - kata kau, walaupun sbnrnye Salah. Takpe EA. Aku dah maafkan. Oh and aku turut brsedih atas permegian Arwah ayah kau. Sorry aku x dapat datang, sbb aku dekat Terengganu, plus ada Test . Semoga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yg beriman . Amin Ya Rabbal Alamin .

No comments:

Post a Comment