Friday 28 October 2011

#SATU PERKARA DONE !

Assalamualaikum dan Salam Jumaat semua ! Pagi ni, terbangun lambat . Nilah , tidur lagi lepas subuh.  Padahal dah janji dengan mek aida ni , nak gerak sekolah pukul 10am. Huarhhhhhh! Aida aku mintak maaf sesangat!!! Terpaksa tnggu aku pulak nak siap-siap tadi.

Then, aku pun beranikan diri aku nak bawak kereta gi sekolah. . Hahahah. Teruk bebenor, mcm mana la aku boleh pass sekali je test JPJ haritu? Hmm. Sampai sekolah, mintak cop pengesahan! Haa, puas hati aku. Lepas ni, nak pegi buat Account Bank Islam degan SSPN pulok. Haihh..

Banyak bende nak kene settle. Medical chekup pun tak buat lagi. Kene pegi klinik biasala gamaknya. Mana sempat dah. Buat keje tangguh-tangguh, ni lah jadi nyaa!!!!!!! Menyesal!!! Nasi dah jadi bubur. Hahahhaha. 19 Hari Lagi, aku akan bergelar sebagai mahasiswi. Cewah. Hehehe. Salam!

No comments:

Post a Comment