Monday 31 October 2011

Terengganu menang di hatiku .

Assalamualaikum and Happy Monday ! Tgk tajuk atas tu, mcm geli je dengar an? Hahhaha. Tapi mmg hakikat nya! Walaupun aku ni bukan nye org dari sana tapi aku sokong dorang. Aku ingat kan dah nak menang lah sebab Teganu yg score dulu. Hhhahahaha. Ternyata, tu sume harapan je . Negeri Sembilan score 2 gol. Argh! Frust nyeeee! Huh! Takpe tnggu tahun depan pulak. Tgk siapa yang menang. Hahahaha. :p

abaikan yg baju oren tu 
(hahaha)

Tapi tak boleh nak dinafikan yg nogori yg conquer game haritu. Shukor mmg Hebat! Oyeah! Memang deserved nak menang, yang tak puas hati si sharbonnyett tuh. *apa nama dia? hahahaha. Ok2. Aku nak ckp bnyak-bnyak pun tak guna. Kahkahkah. Suka hati lah! Tapikan aku terasa mcm Hai-O tu macho gila ! Huauahuahahaa! Lagi satu,  kapten dia ni ade iras Imam muda nuri sikit. Huahuahauhauaha. Sama ada memang betul, ataupun aku yang gila bayang . Kuang, Kuang , Kuang . :p


Haa, terasa macho pulok. 


No comments:

Post a Comment