Tuesday 1 November 2011

#Cepat Sungguh!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia ! Hehhehe. Harini, dah 1 November dah. Cepat gila masa tu berlalu kan? 16 hari lagi woo, aku akan bergelar warga Kuala Terengganu. Muahahha. Nerves la.. Haihh. Perasaan aku sekarang ni mcm nak masuk PLKN haritu. Normal lah ni kan?  Nnt dah lama-lama suka pulak, sampai taknak balik. Hahahhahha. Tapi aku tengah risau ni, ada 2 benda tak settle lagi, bila tah nak gi buat akaun ni. Aku sekarang ni, susah betul bangun pagi. Somebody help me pleaseeeeeeee!!! Tulah , selalu sgt tidur lambat, bangun pun lambat. Aku tau, tak baik utk kesihatan tapi, dah terbiasa pulok. Memang kene ubah ni! Nanti kat sana, takda siapa nak kejut aku. Alarm kat fone jelah satunya harapan aku. Kuang-kuang.


Actually, minggu ni jugak nak pergi buat medical chekup tu , tapi tak tau lagi bila tarikhnye ni, sebab syafiqah ckp nak pegi ngn aku. Oklah tu, ada teman. Jangan dia ckp tak jadi sudah. Huhuhu. Rasanya tak kot, sbb dia masuk pendaftaran sama jugak dengan aku. Cuma dia dapat kat Melaka, aku dapat jauh sikit la kat Terengganu. Hohoho. Kalau nak ikutkan lah. Terengganu ni  tak adventure sgt pung. Bila tgk senior-senior yg lain pegi belajar kat luar negara, tu lagi mencabar. Haaa. So, aku tak perlulah nak rasa sedih ke hape, sepatutnya aku lagi gembira, sbb tak pernah pun pergi Terengganu tu. Kahkahkah. Ok tu, pesanan utk diri aku. Heh.


Hari-hari ke pantai lah nnt . Hahaha. 


Hohhoho, Guys aku ada lagi 2 minggu je lagi. Lepas tu, aku dah mula kan hidup aku dengan menyibukkan diri aku dalam pelajaran. Hehhe. Aku tahu, lepas ni, mesti antara kita, takkan rapat mcm harini dan sebelum, sbb masing-masing akan focus kat study and dapat jumpa kawan-kawan baru. Aku pun sama . Aku nak belajar betul-betul. Aku nak dapat kerjaya yg bagus-bagus, supaya satu hari nnt, aku tak payah dah guna duit Mak ngn Ayah aku. Supaya nnt, aku boleh balas balik jasa diorng, dan jugak aku boleh beli apa-apa saja yg aku nak. Hahahhaha.InsyaAllah. Aku kene selalu pandang ke hadapan. Korang semua doakan aku ok!


Walaupun , nanti akudapat kenalan baru, korang semua jangan risau, aku takkan lupekan korang doh! Macam mana lah nak lupakan kawan-kawan yg dah kenal selama 5 tahun, drpd 3 tahun . Korang semua mmg terbaik ah wa ckp! Takde pegganti. Cewah! Hahahaha. Betul ni ikhlas dr Hati. Ain, Aida, Dayah, Nisa, Yana, Fqah, Eika. Tujuh nama ni, aku akan selalu ingat kat mana-mana pung. Harap korang pun mcm tu lah ye. Hehehhe. Kalau boleh aku nak kawan ngn korang semua sampai lah aku dah kerja, sampai dah kawin, sampai aku dah tua, smpai aku mati Love you guys !


Foreverr Friends 


No comments:

Post a Comment