Friday 11 November 2011

#Proses ke Kuala Terengganu

Assalamualaikum and Happy 11/11/11 u olls! Malam ni, ramai betul duk sebut-sebut pasal tarikh ni kan?. Aku rasa biasa jelah. Mcm tarikh yang lepas10/10/10. Heh. Tapi topik ni tak ada kene mengenala dalam cerita aku malam ni. Hihi. Tadi, aku pegi buat medical chekup kat klinik Ng dan Lee ni. Hahahha. Aku kan first time. So suasana tadi terasa sangat awkward. Hahaha. Betul lah ckp ain, mcm main 'Explorace' ! Sebab ada banyak Check Point. Yang paling aku malu sekali check point yang nak kene buat X-ray tu. Bapak ah! Malu gila doh, tapi aku buat bodoh jela. Hahaha. Sengal la.


   *Bukan tulang aku weh! Ni hanya gambar semata-mata, hahaha. Bila aku tgk tulang aku sendiri, nampak  'mcm' kecik je, tapi bila tgk badan aku, Hahahhahaa! Banyak sangat lemak terkumpul. Nak kurusss weh!!!


Lepas aku balik je, aku online facebook, Check newsfeed, keluar nama Aida Yafizam. Hahaha. Status bukan main lagi semangat! Dah siap kemas packing bag, and tak muat bagai. Lepas baca je, terus aku mcm risau. Sebab aku mcm tak buat apa-apa lagi! So mula la fikir yang macam-macam dalam hotak aku ni.. Sebenarnya, nak masuk ni biasa je, tapi aku rasa, aku yang 'meng-complicated' kan hal ni. Hahhaa. Sebab aku ni, selalu gelabah doh. Aku mengaku . Aku mmg selalu ada darah gemuruh. Bukan parkinson eh! Lain sangat dengan aku. Hahaha.


*Macam mana nak hilangkan benda warna - warni dalam kepala hotak aku tu eh? Tips! Anyone? Kbye.


So, malam tu jugak aku msg dengan Ain, tanya dia dah pack barang ke belum. Dia pun baru kemas. Jadi aku pun amik ketas tulis satu list, barang apa yang kene bawak. Bapak ah. Dalam fikiran aku, mcm sikit je yang nak kene bwak, bila dah di listkan, Nah!!!!!!!!!! Hambik kau! Hahahhaa. Mmg tak boleh jadi. Aku dah lah duduk Terengganu... Kalau korang lain la cite, duduk Puncak Perdana, Melaka, Pilah. Zzzzz. Untung lah kan. Takpe, aku percaya semua yang terjadi kat aku ni ada hikmahnya.

Oh and ada lagi satu benda nak kene settle, surat tawaran daripada UiTM tu,  aku tak amik pengesahan dr sekolah, sebab tak silap aku, Aida ckp tak payah. Tapi harini, Pqa pawi ckp kene. Ahh, buat jelah. Hahaha. Lagi pon aku ada buat copy yg lain. Heh. So, aku terus call Amira Shakila, sebab dia pon nak pergi sekolah besok and dia yg drive nnt, saje nak menumpang. Hahaha. Haih.. Bila lah aku nak mahir bawak kereta, kalau aku asik mengharap org je. Ish! Mira!!!! Mira!!!!!!!!!!!!!!! So aku harap besok tak delah, benda yang tak settle lagi. Leceh betul nak msuk sekolah baru aku ni. Hahahaha..

No comments:

Post a Comment