Thursday 10 November 2011

#Nampak Tenang


*Tenang tak? Hahahhaha.


Assalamualaikum! Hai Semua! Mengikut kalender hari ni, dah 10 Nov 2011. Homaigod! Tinggal 6 hari je doh! Tgk muka aku mmg nampak biasa je, tapi dalam hati Tuhan saje yang tahu. Nervous ni. Huhu. Adoiyay, sedih pun ada gak la, sebab nak kene pisah dengan family aku. Walaupun, aku selalu mcm gaduh ngn family an, tapi mesti ah sedih doh. Adoiyay. Bak kata pepatah, bagaikan air dicincang takkan putus. Haa, dengan peribahasa dah keluar. Hahaha. 

Aku rasa mcm ada bnyak lagi nak kene settle, tapi semua benda aku dah buat. Kecuali nak packing bag la. Hmm, Aku takut aku tak boleh bawak subject tu. Yelah, aku bukan nya standart budak sekolah lagi dah. Semua benda buat sendiri nnt. Aku ni bukannya pandai sangat. Risau doh. Bila dapat tau, ramai budak Business kene dismiss untuk part 1 ni. Aku taknak lah jadi mcm tu. Apa yang aku harap, supaya aku dapat bawak subject ni sampai lah aku dah habis. Aku tau, kalau nak berjaya kene ada USAHA YG LEBIH. Ini yang aku risau sangat-sangat. 

Aku taknak dah la jadi mcm SPM , belajar main-main. Sumpah kecewa dgn diri sendiri and aku percaya yg mak ayah aku pun kecewa. Hantar sekolah mahal-mahal, lepas tu result hampeh. Aku taknak dah, jadi mcm tahun lepas. Banyak main daripada belajar. Aku nak jadi orang baru dalam kehidupan yang baru. Cewah. Mcm poyo ah pulak. Tapi tulah, aku betul-betul berazam nak jadi org baru. Apa yang aku harapkan doa mak and ayah aku. Korang semua pon doakan lah aku, supaya dapat jadi pelajar yg cemerlang :)

No comments:

Post a Comment