Monday 7 November 2011

#Sepuluh

Assalamualaikum and Salam Aidiladha! Apa yang aku nak update hari ni, ialah aku nak cakap, aku cuma ada lebih kurang 10 hari je lagi dekat Shah Alam. Fuh! Mula-mula aku sebenarnya rasa biasa je, tapi makin dekat tarikh ni, makin berdebar-debar pulak aku. Hahahha.  Perasaan aku sekarang ni, rasa mcm baru nak masuk darjah 1. Aku memang selalu mcm ni. Kalau cuba sesuatu yang baru mesti nak berdebar je memangjang. Tak taulah kenapa.

Aku sebenarnya sedih jugakla nak pergi ni, bukan apa. Aku punya tempat ni, jauh dr kawan-kawan aku yang lain. Silap-silap aku balik 3 bulan sekali je nnt . Gila sedih. Hahahaha! Ishhh. Susah betul la. Aku ni, dah la tak pandai nak berdikari sgt . Hahahhaa. Yelah, mmg la ni masanya, tapiiiiiiiiiiiiiii,,, Haihh. Susah nak cakap. First time ni, aku duduk jauh-jauh dengan family aku. Sebelum ni, dapat PLKN pun, takde lah jauh mana pun dari rumah. Dapat kat Kuala Khubu Bharu je haa. Sejam lebih je kalau dr Shah Alam. Tiba-tiba dapat kat Terengganu pulak. Lain la, dapat kat Perak ke, Pinang ke. Huhauahuaa. Padahal sama je. Aku yg menggedik!

Tapi aku bersyukur sangat-sangat dapat pegi sambung belajar. Atleast tak ada la aku nak buang masa kat rumah kan. Sampai bila? Aku pun nak berjaya jugak! *Tetibe Emo pulok. Adoi. Hahhahaa. Sekarang masa menunjukkan pukul 12:54AM . Dah la Hujan Lebat kat luar ni. Campur Aircond lagi dalam bilik ni. Katil aku tu pun, aku tgk mcm selesaaaaaaaaaa je. Hehehhee. Selamat Malam! Mimpi indah malam ini ! Muhehehhee. :p

No comments:

Post a Comment