Tuesday 8 November 2011

#Macaroon

       *Ya Allah, mmg menggugat iman aku! Dasar gemok betol la. Hahhahaha!


Assalamualaikum and Happy Monday! Hihihi, Hari ni kakak aku mcm baik pulak, sebab tetibe ajak aku keluar jalan-jalan. Alaaa, pergi Subang je lah. Bukan buat apa pun, shopping sikit-sikit je. Hahahha. Sebenarnye niat nak pergi Empire, sebab teringin nak beli macaroon. Tak pernah merasa pun benda alah ni, sedap sangat ke, sampai orang sekarang ni, tergila-gilakan. Hahaha. Tapi masalahnye, Empire MELETOP plak! Menghalang niat aku nak pergi. Hmm.

Ada orang cakap, macaroon ni rasa dia macam bahalu keras la, mcm chipsmore la, macam-macam lagi la. Hahaha. Sebab rasa dia, manis sangat. Aku nak jugak rasa dohhhh. Sebab nampak mcm menarik. Huhuahaua. Nak puaskan hati lah kate kan. Ishh, kalau nak pergi tempat lain, banyak dekat KL je. Tak ada masa la, aku nak pegi sana, semata-mata nak beli Biskut manis tu je. Baik aku buat sendiri. Kat Google pun mcm banyak je, recipe dia. Muhehhehhee.

Siapa boleh tolong, buatkan untuk aku benda ni, Ishh! Geram je tgk ! Huauhaua! Kalau nak beli kat luar mahal. Baik buat sendiri. Masalahnye, bilenye tu nak buat. Memang tak lah nak buat sekarang. Memang busy teramat! Agak-agak kat Terengganu ada tak jual benda ni. Mungkin ada lah, tapi tak panggil macaroon, panggil macaroongggg. Hihihihihi :p 

No comments:

Post a Comment