Monday 16 April 2012

#Tamat Sem SATU

Assalamualaikum. Alhamdulillah, akhirnya aku dh berjaya menghabiskan sem pertama aku . result keluar 27 April. Hari ni 16 April. Pergh! Ini lagi cuak dr SPM doh. Selagi tak dapat keputusan selagi tu hidup aku tak tenang. Aku sebenarnya menyesal la. Menyesal sangat sangat sangat ! Aku dh sia-siakan peluang yg aku ada. Aku terlampau ikutkan kawan dan aku selalu salah pilih kawan!  Aku tahu nak bergembira je, tapi bila study , zerooo. Tapi kalau menyesal dah tak berguna . Nasi dah jadi bubur . Bila dah terjadi baru nak menyesal. Secara jujurnye, aku memang tak rasa pointer aku atas 3. 3 pon tak boleh inikan lagi 4 kan? Entahla, aku kecewa la dgn  diri sendiri. Itu baru aku, belom mak ayah aku. Ya Allah, ape lah yg aku buat ni... Aku tak tau nak cerita kat sape bnde ni, Allah jela tempat aku mengadu.. Seriously aku cakap utk sem pertama ni, KALAU aku pnye result sekadar lulus semuanya dah cukup memadai. Aku tak kesah pointer aku brape. Mintak lulus semua nya Ya Allah. Aku taknak la repeat. Tu benda yang paling aku takot kot. Susah bile dh kene repeat ni. Kalau credit aku x cukup sem depan , kene buat sem 3. Mintak jauhla benda2 mcm ni . Amin Ya Allah.

No comments:

Post a Comment