Thursday 10 November 2011

# Lepak-ing with Ex-Pengawas SMKS19

Assalamualaikum and Selamat Tgh hari ! Aku rasa mcm lama pulak tak update blog ni, padahal baru 2 hari. Hehehe. Aku ada banyak cerita ni, tapi malas nak tulis panjang-pangjang. Ringkas kan je lah eh. Pada hari Selasa yang lalu iaitu bersamaan dengan 8 Nov 2011, aku nak pegi bayar yuran UiTM dekat Bank Islam. Sekejap jelah. Aku pegi dgn Ain, sbb dia pun nak bayar sekali. Ya Allah, ada sorang mamat ni, pekerja Bank Islam lah, handsome gile . Tapi aku diam je la. Hahaha, lepas dah keluar dari bank, aku ckap dengan ain, kau nmpak tak apa yg aku nampak. Sekali dia pun nak ckp mamat tu handsome. Hahhaha.Sengal betul lah. masing-masing usyar mamat tu. Lantak pilah tak penting pun.

Lepas tu, kebetulan hari tu jugak, Ex-Pengawas ada buat reunion dekat Ole-Ole. So, dah alang-alang dekat Sec 18, pegi la. Takkan tak nak pegi pulak. Hihi. Tapi ni kire reunion jadi tak jadi je. Hahahha. Sbb ada 16 org je. Yelah yang lain, ada yang balik kampung, ada yang dah balik Universiti. Tapi Oklah jugak. Daripda kurang dari 5 org. Hahhaha. Aktiviti kiteorang haritu, tau-taujelah. Apa je ada kat Ole-ole tu, selain daripada Bowling, makan kat Pakli, dengan Kareoke. Hahahha. Tapi ramai pulak budak sekolah yang datang hari tu. Terserempak pulak dengan Akid. Dah tinggi doh! Ishh. Aku ni sama je . Ketinggian aku x berubah pun. Redha jelah. Hahaha. Semua dah handsome-handsome, dah lawa-lawa. Next time, buat reunion lagi nak jugak tgk mcm mana rupa diorang. Hehehehhee.




No comments:

Post a Comment